Movietime.

Jag lyckades komma iväg på promenaden igår. Grattis till mig och jag var faktiskt ute i nästan två timmar. Det var riktigt skönt att spatsera omkring, påvägen hem kändes det som om jag hade promenerat runt hela Märsta. Dock var det ingen höjadare att gå omkring utan mössa, det blidde ganska kaltl om öronen ska ni se. Så till promenaden imorgon har ju nu sett till att skaffa fram en mössa som kan värma mina stackars öron.

Idag har R varit ledig så då har vi varit ute på lite äventyr. Vi packade in lilla familjen i bilen och stack iväg till Stinsen för att kika runt lite. Fick med mig en tröja hem som jag fyndade på rea. Idag var det riktigt roligt att prova kläder, var ju så himla längesedan som man inte blev deprimerad av att titta sig själv i spegeln med den stora magen som tog upp halva spegelbilden. Haha.. Så när våren börjar närma sig då jäklar ska jag ut och prova kläder på riktigt och förhoppningsvis så lyckas jag gå ner så mycket som jag vill tills dess. Tror jag ska försöka satsa på att gå på promenad vareviga dag när det är fint väder (inte snöslask eller regn), förutsatt att både jag och lillan mår bra dvs. 
Nu flög jag iväg på en helt annan tråd än den jag började på. I vilket fall som helst så svängde vi förbi jobbet påvägen hem och käkade lite mat och visade upp lillan för de stackars själar som jobbade. 

Väl här hemma var det dags att städa och sedan laga mat. Vi gjorde curryfiskgryta som Rs mamma brukar göra. Blev faktiskt himla gott, dock inte riktigt likadant som hennes men men.

För övrigt så hade vi en till bra natt.. Grattis till oss!
Lillan åt 00,04 och sedan inte förens 09 imorse. Hon var inte vidare hungrig inatt verkade det som. Skönt var det för oss som bara behövde gå upp en gång under natten. Nu är bara frågan om det är okej att hon sover sådär och säger till när hon är hungrig eller om jag egentligen borde väcka henne var tredje timme för matning? Ska se till att fråga på BVC imorgon när vi ska dit.. Hallelulja! 




Nu ska jag och R titta på Honey. Jiippiii, jag får titta på en film som jag tycker om utan tjaffs!


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback