Flo-Rida Ft Will.I.Am and Fergie - In The Ayer.

Denna natten funkade fint som förut, dock var jag otroligt trött och hade svårt att hålla ögonen öppna när det skulle bytas blöja och matas. Skulle nog behöva sova en liten stund nu på dagen men det blir ju aldrig av tyvärr, det finns så mycket annat att fixa och dona med. Jag och lillan vaknade vid halv elva så då var det matdags, blöjdags och påklädning. Hon somnade om ganska snabbt efter maten så jag har hunnit duscha, lagt ansiktsmask och plockat här hemma. Blev en ordentlig frukost också för ovanlighetens skull - äggröra, en macka med ost och skinka och ett glas apelsinjuice. Jag är så himla dålig på frukost annars och det händer nog ofta att jag skiter i frukosten helt och ibland äter "lunch" lite tidigare istället.

Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa senaste Mama tills lillpluttan vaknar.
Idag slutar R vid fyra så då blir det kyckling med banan och curry till middag och sedan One Tree Hill tittande och kanske även en liten eftermiddags tupplur för mig om jag förtfarande känner mig trött.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback