En dag på IKEA.

Idag har jag och lillan varit på äventyr. Mamma och pappa kom hit med min byrå och hjälpte mig att sätta fast ett skåp för dvdfilmer som vi köpte för ett tag sedan som vi inte kunnat sätta fast själva. Mamma skulle sedan åka till IKEA så då packade jag ihop lite nödvändigheter och följde med. Hittade lite smått och gott men inget speciellt roligt men det var ju inte meningen heller. Påvägen hem stannade vi till på Vinn och Coop i häggvik. Köpte en finfin tidningskorg, en liten röd hund som man kan hänga på barnvagnen så att lillan har något fint att titta på och lite annat som är bra att ha såsom blöjor och våtservetter. 

Här har ni lilla isbjörnen. (Det är helt och hållet Cattis fel att jag säger isbjörnen, dumma du.)



När R slutade jobba kom han och hämtade oss och väl hemma blev det uppackning av inköpta artiklar och sedan direkt iväg och sola en snabbis. Ska försöka satsa på att försöka se åtminstonde lite brun ut, man ser så mycket friskare och fräschare ut. Har tröttnat på att se ut som ett spöke nu.
Imorgon ska vi första tvätta och sedan bär det av hem till Rs föräldrar för att äta mat.

Om en timme ungefär så är Evelyn exakt 4 veckor. Tiden går förbannat fort må jag säga, jisses!


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Anonym

isbjörnar e söta..vill du hellre att hon ser ut som en grizzlybjörn?:P

2009-02-15 @ 23:26:56
Postat av: Therese

gud va söt hon är.. vill ju typ äta upp henne :P


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback