Bloody Monday.

Gah.. Jag är trött! Men jag har ingen som helst lust att gå och sova för det. Jag vill hellre ligga i soffan och glo på tv. Känns inte som om det är något bra alternativ egentligen, speciellt inte om nätterna fortsätter att se ut som de senaste. Då kommer jag mycket snart att se ut, och känna mig, som en zombie. Måste bli duktigare på att vila på dagen när lillan sover när nätterna har varit jobbiga. Men idag har vi ju haft besök under större delen av dagen så ingen vila idag inte.
Som sagt så har vi haft besök idag av Kim och Cattis. Cattis hade med sig mycket smarriga bullar. Blev riktigt sugen på att ställa mig och baka faktiskt efter att vi hade ätit dem. Kände bara för att skriva en liten kortis i bloggen innan jag faktiskt måste ta mig i kragen och gå och lägga mig trots att jag inte riktigt vill. Men först.. Blöjbyte och mat till lillan!



Större delen av besöket såg nog ut såhär tror jag. Alla omringade lillan i sängen som låg och sov för det mesta.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback