Alla hjärtans dag.

Jag sitter just nu och väntar på att Cattis ska säga att hon är på G hit så att jag kan packa ner lillan i vagnen och bege mig mot bussen för att möta henne. Idag blir det blekning av hår minsan, vi håller tummarna för att det funkar för nu har jag verkligen tröttnat på mtt hår. Mitt hår gick inte att bleka under tiden jag var gravid trots flera försök så det är därför jag ser ut som jag gör i håret men idag blir det förhoppningsvis ändring på det.


Hoppas alla får en mysig alla hjärtans dag. Jag ska tillbringa den först med Cattis och sedan blir det bara lillan och jag tills R kommer hem vid 20.30. Så mycket för den alla hjärtans dagen tillsammans med R men vad gör man :)

Igår var jag hemma hos mamma och pappa under dagen då R jobbade 12-22. Kollade på Lets Dance och åt kalasgod mat. Äntligen så åkte Kitty ut, YES YES YES! Pinsamma människa.. Lillan fick en alla hjärtans dag present av sin gammelmormor, en röd stickad kofta med hjärtmönster, finfint! Tyvärr så är den lite för stor för att ha på sig dagen till ära.
Glömde min satans kamera där och den kan vi ju verkligen inte leva utan så ska försöka få R att åka och hämta den idag påvägen hem. Det håller vi tummarna för!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback