Pulkainvigning.

Idag har vi varit på centrum med Sanna och Vanessa. Jag handlade en dress och en jeanskjol till prinsessan (som jag har letat efter en jäkla jeanskjol). Vi tog också en fika/lunch när vi ändå höll på :) Väldigt trevligt och tur att de små trollen hade tid att träffa oss för annars hade vi nog haft en väldigt tråkig dag eftersom R jobbat 12-22 idag.


I väntan på bussen i busvädret.

Vi hann bara hem en snabb sväng innan vi tog bussen till mamma och pappa. Mamma hade nämligen köpt en för tidig julklapp till Evelyn, en pulka såklart nu när snön äntligen fallit. Den provkördes med morfar en kortis när vi kom dit.

    
Pulka för allra första gången.

    
Synd att jag inte fick kort på jättevurpan som mister morfar gjorde.

Idag har lillan bara sovit 30-45 minuter på hela långa dagen och det var när vi var på centrum. Hon var trött som tusan nu på kvällen men eftersom vi stannade hos mamma och pappa tills R slutade klockan 10 somnar hon sent just nu bredvid mig iallafall.

Imorgon ska jag slå in en miljard aladin/paradisaskar och så ska vi skruva byrå. Lite pulka med älsklingsskrutten ska vi hinna med också!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Farfar

Kul att Evelyn för uppleva snön redan som liten,så hon när hon blir stor får säga som vi äldre säger,att det var mycke mer snö när vi var små.

Hälsningar från ett vackert och snörikt Örebro

2009-12-16 @ 08:56:38
Postat av: Kim

Vilken liten snöprinsessa!



Vad sägs om att vi möts lite tidigare på söndag då och beger oss ut i snön innan? Så kan vi knalla in och dricka varm choklad och planera nyårsafton sen? :)

Postat av: cattis

vilken liten marsipangris som sitter i pulkan :)

2009-12-16 @ 13:45:02

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback