Onödigt vetande.

Jag har länge tänkt att jag ska räkna hur många kort jag egentligen har på Evelyn på min dator. När jag tittade på kort nu så fick jag för mig att räkna för det måste vara hysteriskt många.
Hysteriskt många var det kan jag tala om, närmare bestämt en 7300 stycken kort på våran lilla prinsessa. Då har jag bara räknat dem som jag tagit själv och dem jag har sorterat men det borde vara dem flesta faktiskt.

Kan ni förstå då hur galen jag blir när jag inte har en fungerande kamera?

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha men gumman du e ju galen!! nede måste klia i fingrarna när kameran e utom räckhåll! fatta 7000kort per år, det blir några fotoalbum hon får ta med sig när hon flyttar hemifrån!!:) jaa, vi kanske kan leka i veckan:) Pusss!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback