Läggdags,

Efter att ha städat rent i lägenheten efter att vi kom hem från min lillebrors 19års firande fastnade jag såklart vid datorn en stund. Jag sitter varje kväll och tittar på olika barnrum för att få lite inspiration till Evelyns rum.
På lördag beger vi oss till IKEA för att handla garderober till vårat sovrum, ett badrumsskåp och en hylla till lillans rum. Jag längtar SÅ tills trollungens rum är helt färdigt, det lär ju ta sin lilla tid men iaf tills det börjar likna något.

Nu tänker jag lämna datorn och gå och sova, tidigare än vanligt I might add. Imorgon måste jag ner på centrum (ovanligt va?) för att köpa öronproppar till Evelyn inför nyårsafton då jag totalt glömde bort det idag. Ska hämta ut ett paket på posten också, mitt Id smink har äntligen kommit. Det var verkligen på tiden då mitt ekar tomt mycket snart.

På eftermiddagen/kvällen kommer Cattis och Rasmus hit och fixar efterrätten inför nyårsafton plus att Cattis ska bli lite fint i håret. Det blir en bra dag.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback