Julklappsshopping.

Ingen rast ingen ro.
Vi kom iväg ganska sent idag. Tiden sprang verkligen iväg imorse men vad gör det? Vi hade ju ändå hela dagen på oss. Åkte till Kista för lite julklappsshopping och för att spana in hur det blev efter 25 %s utbyggnaden. Jag måste säga att det blev himla fint där i nya delen och en massa roliga butiker som man annars behövt bege sig hela vägen in till stan för. Kids court var väl nästan det bästa skulle jag tro. Roligt med lite annorlunda barnbutiker. Det allra bästa var nog att jag fyndade rejält på en butik som hette "Klädkammaren". Jag köpte 4 pyjamasar till pussgurkan här hemma för 130 kronor. Har ni hört på maken? De kostade alltså 32, 50 kronor styck, jag var tvungen att fråga personalen om det verkligen stämmde. Sådant tycker vi om. Nu behöver vi inte tänka på pyjamasar på ett tag.

Jag har alla mina julklappar fixade nu förutom en som jag ska beställa på internet idag till min kära karl.
Vi stannade till på Coop & Barnens Hus påvägen hem och väl här hemma var det dags för lite rester av tacosmiddagen vi åt igår.

Idag fick vi äntligen med oss en ny dammsugarpåse hem så att vi har kunnat städa här hemma och det känns lovely och veta att det är rent på riktigt nu. Förut så sög den inte upp någon skit alls, så full var den påsen.

Jag klickade precis hem ett par rosa hummel byxor till Evelyn. Jag & R kunde inte hålla oss då de var till nedsatt pris men tyvärr var munkjackan slut i rätt storlek men den får vi leta efter på annat håll kanske.

Evelyn somnar alldeles snart och då ska jag och R slå in julklappar. Kanske lite pepparkakar och glögg till det? Mysigt!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback