Imorgon far vi till Örebro.

    
Evelyn var med och skruvade isär bordet.

         
Häromdagen firade vi lite efter att vi hade varit i lägenheten med en varsin footlong macka på Subways.

    
Fina flickan!

         
Igår stoppade vi ner Evelyn i en låda.

En del har vi nog fått gjort idag skulle jag tro. Det mesta i köket är nedplockat om man bortser från mat dvs. Alla papper är sorterade och nerpackade plus att badrummet är mer eller mindre färdigt förutom det vi behöver fram tills på måndag. Imorgon åker jag och Evelyn till Örebro för att gå på min farmors begravning. Med andra ord får R stå för en del av packningen som är kvar medans vi är borta.

Vi ska vara hemma hos mina föräldrar vid nio imorgonbitti och innan dess ska vi ha hunnit en sväng till lägenheten med lite prylar. Vi har fått update om att köket blivit klart idag så det ska bli spännande att se imorgon! Det blir en väldigt tidigt morgon för oss med andra ord, inte ens Evelyn kommer hinna sova klart.

Iochmed det tror jag att jag ska gå och lägga mig, halvdan som jag är med hosta och snuva!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback