God juuuul.

Ho ho ho i stugan.

Jag har inte riktigt förstått ännu att det är julafton imorgon. Vi kommer starta dagen tidigt med julfrukost hemma hos Rs föräldrar och lite paketöppning såklart. På eftermiddagen ska vi vara hos mina föräldrar och äta alldeles för mycket julmat som vanligt I guess och om vi har tur kanske vi får träffa tomten också.

Den där lilla svängen på centrum som jag skulle göra idag visade sig bli ganska lång, dels för att jag inte riktigt kunde komma på vad jag skulle köpa för julklapp först och dels för att hela väsby befann sig där såklart. Inte riktigt my cup of tea med alla dessa människor som springer som tokar till höger och vänster.
När vi var klara hoppade vi på bussen och åkte hem till mina föräldrar där vi tillbringat kvällen tills R hämtade oss vid åtta.

Här hemma stod griljering av skinka och att slå in de sista klapparna på agendan och nu äntligen är allting så gott som klart. Jag ska lägga mig i soffan framför Sagan om Ringen som vi tydligen tittar på, jag röstade för uppesittarkvällen men icke..

GOD JUL!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback