Adjö Märsta!

Bloggen har prioritet minus tio mitt i all flyttpackning.
Idag har jag och Cattis varit i lägenheten och städat bort en massa slipdamm och annat som vi inte vill ska vara där, skruvat ihop matbordet och plockat upp tallrikar och sånt. Tur att jag har sånna fina vänner som hjälper till, TACK!!! Imorgon går det stora flyttlasset och vi säger byebye till Märsta, äntligen!!!

Evelyn har varit hos sin mormor och morfar hela långa dagen från 11-16.30 kanske och det verkar ju ha gått hur bra som helst. Vi åt mat hos mina föräldrar innan vi åkte hem och fortsatte den sista packningen! Mitt i alltihopa tar flyttkartongerna slut så imorgonbitti måste jag befinna mig på ÖB när de öppnar och köpa några fler för att få ner de allra sista.

Just nu ligger vi i soffan och tittar på jakten på lyckan, riktigt bra film som jag inte sett tidigare. När den är slut så kryper vi direkt ner i sängen för imorgon blir nog en lång och slitsam dag skulle jag kunna tänka mig!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Tihi va fin ja känner mig ;) Kan ja sova gott inatt tror ja!



Och så uppdaterar vi ofta när ja e borta om hur lilla familjen trivs i i nya lgh! annars ringer ja o terrar dig =D



<3



2009-12-07 @ 00:19:39
Postat av: sanna

åh va ni vart duktiga!! ja.. det är väl mer grejer nu än när ni flytta tíll märsta i supose! =)



haha jasså det har hon:) ja utbudet är ju stort men inte sååå stort så vi får nog leva med att våra små tjejer nog kommer ha rätt mycke sammma lika i garderoben! :) haha.



nu när ni städat och gjort de tråkiga så är de bara o säga till om du behöver hjälp med något annat kul? kanske behövs ett besök på ikea?? '=)



puss puss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback