11 månader.

Oj oj oj! Det lilla knytet som alldeles stilla låg i min famn för 11 månader sedan (det känns som igår) har förvandlats till en liten tjej som tar sig fram för egen maskin, har en massa åsikter och som visar mer och mer personlighet för var dag som går. En vacker dag inom en mycket snar framtid (om jag själv får gissa) kommer våran fina flicka att lära sig gå. Förstår ni hur stor hon kommer kännas då? Det gör inte jag, det känns nästan lite overkligt. Vilken himla upplevelse men det har alla dessa 11 månader varit rakt igenom. Att livet kan vända så snabbt och bli så fantastiskt & betydelsefullt med en helt annan mening än tidigare. Vilken gåva!






Fina fina människa!
Har ni någonsin sett en finare tjej?
Evelyn Largo, du är det finaste för mig.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Min lilla krisegno den där pluttisen :)

Va mycket hennes hår har växt på sistånde! Finfina tjejen :)

2009-12-19 @ 23:36:06
Postat av: cattis

mitt huve e ju redan nå annanastans!! grisekno blev krisengno.. men du fattar poängen sickan. Vi ses imorgon o lämnar våra huvuden typ nånstans långt borta :)

2009-12-19 @ 23:37:37
Postat av: sanna

åååh av fin hon är i sin lilla dräkt! =) grattis grattis och puss o kram! =) ja.. o visst känns livet viktigt på ett annat sätt när man tvistat till det lite:) ses snart ciao

Postat av: Gammelfarfar

Lite försenat Grattis till den stora duktiga Evelyn på 11 månaders-dagen från Örebro

2009-12-20 @ 08:49:33

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback