Världens godaste sallad.

Idag är jag lycklig för vi har nämligen spenderat dagen på badet, precis enligt planerna alltså. Äntligen har det fina vädret kommit tillbaka, hoppas det stannar ett tag nu. Dagen på badet var mysig, precis som alltid. Bara ligga och slappa och ta det lugnt, försöka bli lite brun också såklart.

Nu på kvällen har vi ätit en riktig braksallad. Förbannat gott var det ska jag tala om. Den bestod av babyspenat, ruccola, körsbärstomater, avokado, fetaost, bacon, grillad kyckling och parmesandressing. MUMS MUMS MUMS!

Evelyn har varit lite grinig nu på kvällen, den lilla skitungen. Ingenting som har dugit inte men nu verkar hon ha lugnat ner sig igen, nästan så att jag inte vågar säga det högt.

Vi sitter i soffan och väntar på The Bachelorette. Jag funderar starkt på att sätta igång och städa så vi slipper det imorgon, som det var tänkt egentligen. Orkar man? Joo kanske det. Det finns ändå ingenting att se på tv.

Städa städa städa!!!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback