Storstädning.

Jag orkade inte ladda upp några bilder till det förra inlägget då jag var alldeles för lat för att lämna soffan och gå och hämta min kamera. Snacka om toppen av lathet! Men nu så tänkte jag visa lite bilder från dagen som gått.


Morgonmys för mig och R  framför Smallville imorse medans lillan lekte. Halv tio började dagen hos oss, utan ett enda uppvaknande under natten.

         
En glad liten tös sitter i vagnen och spanar.

         
Evelyn hade tåkigt och klättrade lite på vagnen. 
 
         
Bus med pappa. Gräset är väldigt spännande.


Våran middag. Världens största salllad till R.


Jag som var så lat och inte orkade hämta min kamera satte sedan igång ordentligt och städade som en liten tok. Storstädning blev det. Lyfta soffkuddar och dammsuga, lyfta ut allting från badrummet och spola rent golvet och ja ni förstår säkert på vilken nivå det var. Nu har vi det iallafall rent här hemma och latheten var som bortblåst. Morgondagens projekt blir till att fålla mina nya gardiner som såklart är för långa och att åka förbi Sigtunahem kontoret och byta parkeringsplats. Annars är det sol och bad som står på schemat imorgon, precis som idag.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback