Lejondal.

Jag har varit en dålig bloggare, fy på mig.
Idag har vi spenderat hela långa dagen i Lejondal i Upplands Bro, inte alls långt ifrån Livgardet i Kungsängen. Där var vi med Rs mamma, pappa, farbror och kusin. Vi glassade i solen och grillade. Skönt att vi fick fint väder trots allt då det regnade när vi åkte hemifrån. Evelyn har varit glad och gosig hela dagen. Vi lämnade hemmet vid tolv och kom inte hem förns strax före åtta på kvällen igen så det kan man verkligen kalla en heldag.

Igår var vi på badet i två timmar innan vi var tvugna att bege oss hemåt för en tråkig tvättid. Jag hade oturen att alla kvällstider var uppbokade så vid två fick vi lämna solen bakom oss och åka hem. Eftermiddagen spenderade jag alltså i tvättstugan och när det var klart var det middagsdags, köttfärspaj. Med andra ord sprang gårdagen bara ifrån oss, precis som idag. Usch, tiden går alldeles för fort. Fyra dagar kvar för på lördag är Rs semester slut och han ska vara tillbaka på jobbet. Piss vad dessa fyra semesterveckor har gått fort. Lite ångest över att han ska börja jobba igen och återgå till vanliga tråkvardagen med långa ensamma dagar men det är nog ingenting jämfört med vad han känner. Det gäller att se det positivt, bara ett år kvar till nästa semester. Jiippiiiiiiiiiiiiii!

Jag har en del bilder från idag och igår att visa men det blir nog antagligen imorgon för nu är jag trött efter en heldag utomhus. Att sussa i sängen lockar alldeles för mycket.

/ Sandr0o


 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback