Trötta lilla fröken.

Idag har jag legat ute på balkongen och försökt lapa lite sol en stund. På eftermiddagen åkte vi en sväng ner på Väsby centrum för att kika lite men mest för att jag skulle snabbframkalla några kort. Fick med mig en sanslöst snygg klänning hem, eller ja sanslöst kanske var att ta i men skitsnygg iallafall. Jag har tittat på den tidigare men har inte slagit till men på halva priset är det klart man tar med sig den hem.


Gosungen var med ute på balkongen en stund.


         
Sitta på en bänk och leka i centrum.

    
En trött liten tjej somnade på min axel medans vi handlade inne på Ica.

När vi kom hem fick lillan äta middag bestående av Spaghetti & köttfärssås med mosad banan till efterrätt och ett kex på det. Vi ville ju självklart också ha middag så jag gjorde kycklinggratäng med tagliatelle (stavning?). Vi prövade någonting nytt och smarrigt blev det. Vi har aldrig lyckats testa något som smakat skit änsålänge, tur det.

Imorgon på schemat står 6 månaders kontroll på BVC och middag hos Rs föräldrar. Det känns som att det var hundra år sedan vi var på BVC. Ska bli kul att se vad lillskiten väger nu och vad läkarn säger och så. Spännande!!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback