Busfröken.

Eftersom jag är så himla trögfattad (eller kanske snarare glömsk?) så har jag filmat klippet i lite fel vinkel. Jag glömmer alltid bort att jag inte kan filma så eftersom jag inte vet hur man vrider på filmen. Man måste ladda ner något speciellt program och hålla på som jag fattar det och det har jag då rakt inte lust med. Så därför får ni nu vrida på era huvuden åt vänster. Det här klippet blev jag bara tvungen att lägga upp för jag tyckte det var väldigt roligt.

 
Evelyn härmar sin pappa i slutet av klippet. Lilla gosungen. Det är inte direkt en slump heller då det sker flera gånger. Bortse från fula röster och skratt och koncentrera er enbart på huvudskakningar.

Jag
fullkomligt hatar det faktum att kvaliten blir usel när man lägger upp klipp på Youtube. Sådär pissigt var det inte på min kamera eller på datorn men vad gör man? Det får funka. Huvudsaken är att ni ser vad våran busfröken sysslar med,

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej hopp i lingon skogen! =) GUUD va hon är söt!! haha och vilket roligt klipp!!! måste köpa en video kamera nu känner jag starkt, men jag ska fan be om den lättaste som finns, det verkar ju as komplicerat.. tycker liksom min digitalkamera e svår!! :) pusss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback