Skitdag.

Evelyn har varit allt annat än glad idag. Hon skriker och gapar för ingenting, inte ett skit vill hon när hon skriker. Hon bara skriker för skrikandets skull.
Ikväll är det temamiddag, vi har gjort iordning oss för den men nu går allting i stöpet för det finns inte en chans att hon kommer vara tyst en endaste liten sekund där. Här hemma vill hon inte sitta i soffan och leka, hon vill inte ligga på skötbordet, hon vill inte stå upp, hon är knappt ens glad när man bär på henne. Tålamodet är nere på noll, om inte ännu längre ner. R har mer tålamod kvar än mig. Han är tydligen helt okej med att jag åker till temamiddagen själv men det tar emot att lämna dom själva när jag vet hur jobbig lillan är. Jag hade verkligen sett fram emot middag ikväll men nu känns ingenting roligt längre. SKIT!
Snacka om att hela dagen har blivit förstörd men så är det, vårat nya motto är ju att gilla läget. Vi kan ändå inte göra någonting åt det. Förhoppningsvis är imorgon en ny och bättre dag. Tyvärr så har lillan, ända sedan hon var liten, alltid haft två dåliga dagar i rad och det skulle då betyda att morgondagen skulle bli lika illa, om inte värre som det oftast brukar te sig. Vi håller våra tummar krampaktigt inför morgondagen!!

Jag är glad för att Evelyn inte har sådana här dagar allt för ofta. Nu var det nog över en månad sedan sist. Jag undrar verkligen varför hon är såhär? Egentligen måste det ju ligga någonting bakom känns det som men vad? För hon vill ingenting när hon skriker - mat, blöja, leka, närhet? NADA!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hon har inte ont någonstans då? :) Alltid när Mio är så där har han ont :/


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback