Paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik.

Alldeles nyss kommer R in i sovrummet och ber mig komma ut i vardagsrummet för att visa något där.
I taket sitter världens största j* vla gräshoppa. USSSSSSSSCH! Den var verkligen groteskt stor och limegrön. R fick ta en burk och fånga in den för att sedan ta bort locket ute på balkongen och springa in fort som tusan igen.
Jag försökte fota den men korten blev inte så bra som jag ville men det är kanske inte så konstigt egentligen. Det är inte helt lätt att ta kort igenom en platsburk.


R fick fånga medans jag mest hoppade upp och ner som en galning eftersom jag var nervös över att han skulle missa så att den skulle börja hoppa omkring i hela lägenheten.

         
Ni ser ju själva hur stor den var när man jämför med Rs hand. INTE OKEJ!

Från och med nu får vi aldrig glömma att stänga fönstrena. FY!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: nattis

är inte de där typ en vårtbitare.. ? :P


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback