Mysigt avslut på dagen.

Igår när det började bli dags för sötungen att sussa för natten gick hon och jag in och lade oss i sängen. Först låg vi och gosade en stund men efter inte allt för många minuter så somnade Evelyn. Det var hur mysigt som helst att ligga bredvid varandra och sakta men säkert sluta ögonen. Jag slumrade också till ett tag faktiskt. Det händer typ en gång på miljonen att hon vill ligga och kramas innan läggdags så jag hade himla tur igår. Myspys!
Jag lät inte ögonen vila allt för länge utan gick upp igen för att kika på Criminal Minds. Jag bar sedan över Evelyn till sin säng och sedan slumrade även jag och R gott för natten. Jag snusandes på min kudde som doftade bebis och R snarkandes.

Efter det avslutet på dagen var mitt hjärta fyllt med kärlek.


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

lät helt underbart det där.. lyckliga du! :)

2009-08-23 @ 12:23:12

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback