Grattis Ella Pella Pudding.

Nu är jag trött trött trött. Alldeles strax är Criminal Minds slut och jag ska springa till sängen och slockna illa kvickt. Mätt så in i norden är jag också. Cattis hade lagat wok som vi mumsade i oss och jag hade gjort cheesecake med hallon & passionsfruktssås. MUMS! Vi åt upp en halv cheesecake, haha tjockisungar. Resten står i kylen och väntar på att bli uppäten av någon annan en vacker dag.
Jag hoppas verkligen inte att det blir skitväder imorgon som nu på kvällen för då vet jag verkligen inte vad jag och Evelyn ska hitta på men om vädret tillåter blir det promenix.


Detta är vad vi har åstadkommit under kvällen. Evelyns prestation för kvällen blev att spy ner hela henne, mig och lite i Kimmis soffa. Med andra ord bjöd hon på en riktig bamsespya, mindre mysigt men sånt som händer.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback