En till visning.

Det är svårt att hinna med bloggen när man inte är hemma under dagen, minst sagt. Idag åkte jag hem till mams och paps då R skulle sparka fotboll med några kompisar.
Jag och mamma tog en liten sväng till Barnens Hus där lillan fick en ny leksak av sin mormor, en anka som låter om man trycker på olika knappar och som man kan dra fram längs med golvet.
När R hade spelat fotboll klart åker vi hem till hans föräldrar för att äta middag med hans mamma, farbror och kusin. Vid åtta kom vi hem igen och sen dess har vi inte haft mycket för oss. Kikat på The Bachelorette och slappat. Nu ska vi sätta på ett avsnitt av Gossip Girl innan det är läggdags.

Jag och R har kikat på en till lägenhet som vi tycker om så idag anmälde jag oss till visningen imorgon minsan. Det enda kruxet med den lägenheten är badrummet som ser lite småtråkigt ut men vi ska dit och kika iallafall, det skadar ju inte direkt att titta för allting annat ser finfint ut på bilderna. Vi får väl se hur det ser ut i verkligheten.

Jag har kommit lite efter med bilder känns det som. Dåligt av mig, jag som egentligen hatar att blogga utan bilder. Men imorgon lovar jag att slänga in lite kort från dagarna som gått.

Nu väntar Gossip Girl innan klockan tickar iväg allt för mycket.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

Wiie, spännande me lghsvisningar! känner inte du oxå att d e dags för en liten miniutflykt(flyckt?) hmm.. någon dag? :) jag har allt mitt i skolan nästa vecka men efter den veckan så e ja freeee tills ja åker till kd =) Ska vi göra nå kul då?!

2009-08-13 @ 00:03:44

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback