Vilken dag.

Jag är slut som människa. Det skulle jag tippa på att R är också.
Idag har nämligen varit en riktigt jobbig dag. Lillan har inte alls varit på humör förutom en kort stund mitt på dagen. Hon har inte ätit som hon brukar heller, Jag tror både jag och R har varit villiga att hoppa ner för balkongen x antal gånger idag. Vi hoppas på att lillan är lite bättre imorgon (vad det nu kan vara för fel) annars får vi åka och kolla så att det inte är något fel som vi inte förstår, det är ju lite jobbigt när hon inte äter ordentligt, då kan det ju verkligen vara något som är fel. Men som sagt vi avvaktar tills imorgon. Vi är ju bortbjudna imorgon med men vi får se hur det blir med det, just nu känns det verkligen inte som man har någon lust att ens gå utanför dörren alls, vi är trötta enda in i våra själar efter denna dagen. Men vi får se imorgon,

Nu sover iallafall lillan äntligen i mitt knä. Snart är det väl dags för lite mer mat (om lilla damen tillåter) och sedan att sova vaggan. Förhoppningsvis påverkar dagens dåliga humör inte nattsömnen (det har den aldrig gjort tidigare) MEN man kan aldrig veta säkert, håll tummarna för nu behöver vi verkligen sömn för att ta igen oss.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback