Värdelös snabbspolning.

Snabbspolning av dagens äventyr.
Jag och lillan var ute på äventyr, promenad plus påhälsning på Rs jobb. Den lilla turen tog 3 timmar lite drygt, vi promenerade 8 km ungefär. Himla skönt det.
När vi kom hem tog vi en sväng förbi min mormor och morfar och hälsade på.
Jag och min lillebror käkade tacotårta till middag idag för att fira att han klarade körkortet.
När R väl kom hem så skjutsade jag iväg min bror till sin kompis. Lillan och jag badade med godnattbadoljan när jag kom hem. En stund senare när vi gosade i sängen alla tre, jag och R med lite kladdkaka så lyckas lilla Evelyn få ur sig världens monster spya, alltså jag skojar inte. Något liknande har vi aldrig varit med om förut. Hela henne, på Rs t-shirt och handduk och även på täcket och kudden i sängen. Helt sjukt, det bara välde ur henne. Det måste ha varit precis allting som fick plats i magen som kom upp igen, typ allting som hon ätit under hela kvällen, stackars lilla tjejen. Inge roligt alls att se henne spy sådär kopiöst men hon verkade inte bry sig om det särskilt länge så det var ju skönt.
Nu ligger hon och sussar i Rs knä. Vi får väl se om hon vill ha mer mat igen eller om hon sover natt nu.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av att bara vara.


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Farmor o farfar

En fantastisk dag ni haft,sol,motion och vilka fina bilder tycker vi från Ekersgatan,som ser ut att få en strålande dag.

2009-04-04 @ 08:13:47

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback