Helgen är slut.

Till min stora besvikelse vaknade jag till ett grått Sverige imorse. Jag som så gärna ville ut och traska igen men jag bestämde mig för att skjuta upp det tills imorgon. Idag var det ju våran premiärmatch i allsvenskan, aikare som man är. Den tittade jag självklart på och vi spöade Halmstad med 1-0, det känns bra att vinna i premiären måste jag säga.
Efter matchen så började jag fundera stark på det där med promenad igen eftersom jag inte hade någonting vettigt att göra förutom att typ glo på tv och det känns ju inte vidare vettigt. Jag hoppade ganska snabbt i mina gympaskor och gick iväg trots att vädret inte var det bästa som sagt men det var faktiskt otroligt skönt ute och fint också, himlen var alldeles rosa. Promenerade bort till Coop och hälsade på R en stund, handlade en banan och sen gick vi hemåt igen. Nu har vi nästan precis kommit in genom dörren igen, jag har bara hunnit packa ihop lite av våra saker och slängt våra sängkläder på tvätt så att mamma och pappa bara behöver bädda rent när dom kommer hem på tisdag.

Känns riktigt skönt att ha varit ute i luften så mycket under helgen, minst en och en halvtimmes promenad sedan i fredags. Nu gäller det bara att hålla i det, fast blir det lika fint väder igen så är det inga problem då är det bara skönt. Vi hoppas på fint väder imorgon så att vi kan gå ut på promenix hela familjen, det vore mysigt.

Lillan ligger fortfarande och sover i vagnen nu och jag sitter här och väntar på att R ska bli klar på jobbet och komma och hämta oss. Ska bli skönt att komma hem, förövrigt till en alldeles nystädad lägenhet och utan någon tvätt liggandes i tvättkorgen. Det betyder att vi inte har några måsten imorgon när R är ledig, hallelulja.

Nu ska jag packa ner det sista för snart beger vi oss hemåt.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback