Träningsredo.

Den 1 maj ska jag på allvar försöka ändra på mina ät och motionsvanor. Då får det vara nog med massa skitsaker och dags för mer motion. Mitt gymkort är nu upplåst igen så jag ska pallra mig iväg till sats x antal gånger i veckan. Det är ingen idé att bestämma hur många gånger då jag måste anpassa mig efter Rs schema och hans träning men annars funkar ju promenader bra det med närsomhelst. Så nu har jag bett R att mer eller mindre binda fast mig någonstans om jag ens funderar på att ta mig någon onyttig sötsak, haha.
 
R är ledig nu fredag, lördag och söndag så på fredag ska vi åka till stinsen eller täby och kika lite. Jag ska titta på ett par träningsbyxor som jag har spanat in, dem skulle jag gärna ha med mig hem.






Om jag fick med mig något av detta hem skulle jag vara lycklig. Om jag fick med mig ett av seten skulle jag vara överlycklig men who am I kidding? Adidas är väl inte direkt det billigaste jag kan hitta nej!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: emma

tack desamma!! :)

Postat av: Carro - Adams mamma

tack så mycket :) Din flicka är jätte söt hon också!

2009-04-30 @ 11:37:04
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback