Förbannad skit.........

Som om inte det vore nog så när vi vaknar här hemma imorse så visar det sig att det är stopp i avloppet på golvet i duschen. När vi kikar in i badrummet på morgonkvisten så är matten alldeles blöt. När jag skulle duscha så försvann inte vattnet heller på en gång utan det tog jättelång tid innan allt var borta. Men efter en stund så hör vi blub blub blub därifrån och då bubblar det i toaletten och avloppet spottar ut vatten på golvet igen. Fantastiskt roligt att vakna till, tycker ni inte?
Nu har en rörmokargubbe varit här, då jag ringde till fastighetsjouren, och tittat på problemet. Han kunde inte göra annat än att konstatera att det är stopp i avloppet längre ner. Han skickade vidare ärendet till Ragnsells så alldeles nyss gick snubben därifrån utanför dörren. Han har nu spolat rent hela vårat avlopp och problemet ska vara åtgärdat men han tyckte fortfarande att det lät konstigt så vi håller tummarna för att det inte skiter sig. Han snackade lite skit om byggjobbarna innan han gick också, det var säkert dom som hade ställt till det när dom spolat ner spackel och skit tyckte han.


Stora bilen var här och brummade.


Jaja nu har jag förhoppningsvis ett fungerande badrum men jag har fortfarande en krockad jävla bil. Ta tillbaka sista stunden på kvällen igår, snälla?! Hela dagen vill jag verkligen inte ta tillbaka för jag hade sjukt trevligt hos Sanna men mer om det senare..

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback