Sjukling.

Imorse när jag vaknade mådde jag ännu mer pissigt än igår. Fyfan för min hals och min rinnande näsa. Men trots detta så var jag tvungen att sticka iväg och skriva ut det sista till dopkorten hos mams och paps, så nu är det klart. Nu är det bara lite klippa och klistra kvar så ska jag slänga dom på lådan sen.
Tog febern inna jag stack iväg också, 38 grader. Inte livshotande direkt men tillräckligt jobbigt.
Fick med mig ett bord till balkongen hem också. Wiie, så nu har vi möbler att sitta på när det är fint väder. Vi kan ju tillomed äta ute. Det tycker vi om!
Har försökt sova en stund nu på kvällskvisten men det gick inge vidare, kunde inte koncentrera mig på att sova. Synd, då jag verkligen skulle ha behövt sova en stund.

Usch jag känner mig som sju svåra år. Och alldeles röd runt näsan är jag också efter alla snytningar, riktigt snyggt. Nu får den här skiten ta och gå över snabbt, allra helst tills imorgon tack!

Nu begraver jag mig i soffan under mitt täcke och hoppas på något roligt på tvn under kvällen.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback