Påskafton.

Påskaftonen har vi spenderat hemma. Det blidde inget med att träffa Rs släkt idag. Lillan var fortfarande grinig under förmiddagen och vi ville itne gärna förvärra det hela genom att åka iväg och riskera att få en till mardrömskväll. Det har varit skönt att vara hemma och slippa åka iväg. Jag och R är väldigt tacksamma för att hon har varit på mycket bättre humör än igår. Hon har sovit en del också vilket hon lär ha behövt efter allt skrik. Hon låg i babygymmet idag efter middagen också, hon försökte hela tiden vända sig från rygg till mage men kroppen ville inte riktigt följa med och då blev hon lite förbannad minsan. Men hon fortsatte att försöka ändå men efter en stund tröttnade hon, man kan ju inte orka hur länge som helst.

Jag har suttit på balkongen i bikini och solat idag mellan 12-14. Herregud vad skönt och färg får man kan jag tala om. Lite röd här och var märkte jag när jag kom in.
Jag stack iväg och handlade en snabbis under dagen så att vi kunde laga middag, R hade önskat sig inbakad kyckling så det fick de bli. Inbakad kyckling med svamp, vitlök och örter och potatisgratäng till det. Hilma gott som vanligt men oj vad mätt man blev.
Vi har också en jättefin lägenhet nu, alldeles nystädad. Det är underbart när det är rent och fint. R sitter med lillan i knät och tittar på någon skit Barcelona match. Vi ska nog titta på Goal 2 så fort jag är klar här om R inte ska envisas med att titta klart på matchen. Det hoppas jag inte!


/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback