Ny header!

Under kvällen har jag suttit och filat på en ny header, vad tycks? Är inte helt nöjd själv men jag ska försöka fixa till det en annan dag för just nu svider det i mina ögon av allt slit med att fixa och trixa. Tycker ni förresten att min blogg känns deprimerad när den är så himla svart? Hmm.. Jag har inte hittat någon färg som jag tycker passar hitills.

Nu är det godnatt som gäller!




Update.
Glöm mitt babbel om min svarta blogg. Jag kunde ju såklart inte låta bli att leta upp en passande bakgrund nu när jag ändå höll på. Vad tycks om det hela nu? Ser ut att vara en mycket gladare blogg nu tycker jag, vilket det ju faktiskt är.
Eller röstar ni kanske på min förra blogglayout?
Jag känner mig iallafall sjukt nöjd med min nya design, tack och lov för det efter allt arbete. Så nu kan jag gå och lägga mig på gott humör, fantastiskt!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: nina

Tycker det blev skitbra! Hade själv den här bakgrunden för något år sedan, fast mer rosa/persiko-färgad. Skitsnyggt :)

Postat av: bella

Skitsnyggt tycker jag, mkt bättre änd en förra =)

2009-04-21 @ 20:17:00
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback