Lillan skriver...

Idag har jag och min mamma varit ute i solen. Vi var ute på en promenad, påvägen hittade vi ankor som plaskade i en damm.



Mamma och jag bestämde oss för att hälsa på min pappa på hans jobb. Vi gick först in och handlade på affären och sedan tog mamma en glass i solen medans jag slumrade till lite. Pappa ringde och berättade att han hade fått sin rast så han kunde gosa lite med mig.

  

Innan vi skulle gå hem igen så fick jag i mig lite mat så att jag skulle klara av att ta mig hela vägen hem utan att stanna till för att äta. Jag fick sitta i mammas knä och äta mat, samtidigt satt jag och kikade nyfiket på när pappa åt sin lunch.

   

Påvägen tillbaka hittade jag och mamma fina blommor och videkissar. Jag har fått se mycket idag som jag aldrig har sett förut, spännande. 

   

Jag och min mamma hade årets världsbästa dag hitills förutom den dagen då jag kom till världen såklart.
Här ligger jag och chillar lite i min vagn påvägen hem.



/ Evelyn

Kommentarer
Postat av: Cattis

söta söta ni :) Vilken härlig dag d låter som.. o tussilago! det har jag då inet hittat än men videkissar har jag sett! :) får spana vidare =)

Puss på er

2009-04-04 @ 17:18:21

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback