Kortis.

En kort update från denna dagen.

Hela långa dagen har spenderats hemma hos mams och paps. Vi var ute hela dagen från klockan 12 till säkert strax efter sju. Jag har legat och solat på baksidan medans lillan sovit i vagnen. Har inte varit innanför dörren mer än för att uppsöka toalett eller hämta något typ. Jag och lillan tog en liten sväng till Barnens Hus efter solningen, köpte med mig lite nödvändigt hem. Ska försöka komma ihåg och visa det imorgon för just nu orkar jag verkligen inte.

Till middag blev det grillad fläskfile, råstekt potatis och tsatsiki. Mums!

R kom och hämtade oss efter åtta då han slutade. Lillan har varit jättesnäll idag förutom en stund på kvällen då hon var gnällig. Ibland undrar jag vad det är som är fel när hon är ledsen? Inte hungrig, inte magen, inte blöjbyte dags osv, vad kan det då vara om hon ändå är uppe i famnen? Hmm det får vi aldrig veta..

Apropå min solning idag så är jag helt förbannat röd i mitt ansikte. Det hoppas vi utvecklas till fräsch brunfärg i sinom tid. Imorgon tänkte jag försöka sola en stund och sen ska vi åka till Stinsen, R ska klippa sig och vi ska kika runt lite bara, äta lunch tänkte vi också. Vi får se vilket humör lillan är på bara.

Imorgon börjar mitt nya liv. No more kladdkaka, godis, chips och skit. Nej usch och fy. Nu kör vi, håll tummarna för mig!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback