Det vankas födelsedagskalas.

Lillan sover. R gör iordning sig för jobbet och jag är uttråkad.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med hela långa dagen?
Känner mig fortfarande alldeles för förkyld för att gå på promenad, skulle säkert vara helt anfådd halvvägs utanför dörren.
Kanske kan försöka sätta mig på balkongen och läsa lite bok iallafall. Det är ju trots allt fint väder ute. Vi får se om Evelyn går med på det sen.

Ikväll ska jag på födelsedagskalas. Sanna fyllde 22 igår så ikväll ska vi fira det. Jag ska vara borta klockan sju så lillan får följa med mig dit en stund men sen kommer R och hämtar henne när han slutar jobba. Det blir min första kväll på egen hand utan lillan!

Nej.. Nu ska jag göra lite nytta hade jag tänkt, vi får se hur långt jag hinner innan lillpluttan vaknar.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback