Usla dag.

Klockan är mycket. Klockan hade inte varit mycket om det fortfarande hade varit så att jag skulle börja 11.30 imorgon vilket jag nu inte ska för att Kim har blivit sjuk. Det betyder att jag kommer öppna imorgon istället och jag som hatar att gå upp tidigt. Jag verkligen verkligen hatar det. MEN man får se det från den ljusa sidan, då slutar jag klockan fem och inte klockan kvart över åtta som jag egentligen var schemalagd. Det är ju lyx på sitt sätt!
Jag och R funderar att gå på bio imorgon eftersom jag inte längre jobbar kväll, måste ju se till att försöka hitta på lite saker. Vi tänkte bli lagom uppskrämda och titta på Mirrors, hoppas den är bra.

Idag har för övrigt varit en hemsk hemsk dag. Vaknade imorse och kände mig inte alls på topp i kroppen. Mådde illa och annat som hör till. Väl på jobbet efter en stunds arbete och när allting blir som mest stressigt när jag står och gör två glassar känner jag hur min kropp inte orkar med längre. Min arm orkar inte hålla upp handen med glassen i så jag frågar min arbetskamrat om hon kunde fortsätta göra glassen. Mina öron pep och framför mina ögon såg jag inte ett skit, inte mer än ett vitt jävla moln. Usch jag hatar när man blir sådär allvarligt svimfärdig. Satte mig på golvet bak i lagret och koncentrerade mig på att andas samtidigt som jag började svettas kolosalt. Efter en stund var det dags att återgå till arbetet, jag kunde ju inte sitta där på golvet som en mupp. Men som sagt, den här dagen har inte varit en bra dag.
På något konstigt sätt har jag även lyckats få ont i hela min kropp. Speciellt i mina ben som vill vika sig så fort jag tar ett steg. Fan också säger jag bara!

En positiv sak med dagen är att det var säsongspremiär av Greys Anatomy. Gosade ner mig i sängen och tittade på det. Smultron var livlig i magen så jag låg och mös med handen på magen och kände det lilla livet.

Nu är det dags att hoppa ner i sängen och hoppas på att R vill ge mig lite massage innan jag somnar, det förtjänar jag!
God Natt...

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Vakna på morgonen och ta det stora beslutet för dagen: Sola på stranden eller sola vid poolen? Där kändes det iaf att man levde,saknar det!



Hoppas mina godisbitar mår bra, både stor och liten godisbit!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback