BANGARE!

Sminkad? Check. Påklädd? Check.
Idag har varit en jobbig dag. En verkligen jobbig dag som bottnar i en hel del felaktiga beslut och helvetes dålig planering. Denna dag har fått mitt humör att ligga så långt ner på golvet att det inte ens går att komma längre. Ibland tycker jag att det vore skönt om man kunde få ge utlopp för alla sina aggressioner på den person som orsakar dem. Tyvärr så är det ju inte alltid så enkelt och inte att tala om schysst alla gånger. Men ibland tycker jag att det skulle vara så himla great om man häva ur sig all skit och sedan bara vända sig om och gå därifrån för att aldrig mer titta tillbaka. Sådan tur har jag inte men om man kunde få önska så skulle det sitta ganska fint just nu.

Man kan ju undra varför jag sitter hemma när jag är nysminkad, nyduschad och hela baletten när jag egentligen borde sitta på ett tåg och vara påväg mot trevligheter. Det hela har att göra med den här dagen. Som sagt så har mitt humör legat på minus all day long och som om inte det vore nog så har jag världens huvudvärk. Den skiten gör att jag just nu är en bangare. Jag hatar bangare. Det är tråkigt när folk bangar men ändå sitter jag här med ordet skrivet med svart kulspetspenna i pannan. BANGARE! Mitt dåliga samvete växer när jag tänker på det. Jag var ju som sagt utbjuden på trevligheter och på sådana trevligheter förväntas det att man ska vara social och trevlig. Jag känner att jag inte riktigt hade klarat den uppgiften i nuläget och därför sitter jag kvar här i min ensamhet. Det är bara för mig att ansluta till bangar-skaran.
"Hej. Sandra heter jag och jag är en bangare."
"HEJ SANDRA!"

MIn säng väntar på mig. Jag ska stänga in mig på mitt rum och glo på värdelös television för att sedan somna. Inatt ska jag ta all pats som finns i min säng. Det är inte ofta man får ha sängen för sig själv så det gäller att passa på när tillfället ges. Imorgon är jag ledig så jag har ännu en dag på mig att ta mig tillbaka till verkligheten.

Adios Amigos / Sandr0o


Kommentarer
Postat av: bella

Men du sandra, ibland får man vara en bangara och speciellt om orsaken är för att man inte mår bra. Det är bangare som bangar bara för att de inte har lust som man inte gilllar, så upp med hakan :)

2008-10-13 @ 08:36:04
Postat av: Cattis

Tack för den.

Vi va väl bangare båda 2 igår dårå. man kan inte alltid va på topp helt enkelt.

Stor kram tillbaka till dig och en liten kram runt magen!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback