Overkligt..

Vill ni veta en sak?

Jag har slutat jobba..



Imorse var jag på återbesök på hudkliniken. Som alltid fick jag träffa en ny läkare och denna gång till min stora glädje med tanke på att hon hade planer på att verkligen hjälpa mig med mina problemfötter som jag nu har försökt få någon att göra i mer än ett halvår. Hon sjukskrev mig fram till den 14 december så att mina fötter ska ha en chans att läka under behandlingen. Dessutom ska jag åka dit två ggr i veckan och bada & smörja fötterna. Men det kan det absolut vara värt om det blir bra av det hela. Så med andra ord har jag idag arbetat min sista dag på väldigt väldigt lång tid. Jag hade ju planerat att börja ta ut min föräldrapenning redan den första december eftersom idioterna på försäkringskassan fortsatte neka mig havandeskapspenning. Men nu kan jag istället spara lite på mina mammadagar och inte ta ut dagarna förns halva december har gått och det känns bra. Mycket bra. Ville verkligen inte sno av mina dagar med lillan redan nu så det känns underbart att få spara lite på dem iallafall..
Känns dock ganska konstigt att veta att jag inte behöva svida om till äckeldonkenkläder och bege mig mot jobbet, sjukt konstigt. Konstigt och skönt på samma gång. Nu ska här förberedas inför flytt och bebis. Hallelulja!
Men först ser vi fram emot en spelkväll till helgen med söta människor. Det ser vi fram emot, jag & smultron =)


Dags att krypa till kojs. Imorgon blir det utrensning av min byrå och så fyller min gamla farsgubbe 41 år så då blir det middag någonstans på det med.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi måste ses någon dag så du kan få dina pressenter.. kan inte vänta längre =)

Postat av: Cattis

oj..kärleksbrev o grejjer ;)



Jag ser fram emot att träffa dig och smultron oxå.. ska baka en kaka som ni nog båda tycker om ;) får väl se om hon kickar lite extra lr nå =)



aajuste.. äh ja slänger iväg ett mess istället. puss påre.

2008-11-20 @ 13:18:33
URL: http://tennunge.blogg.se/
Postat av: Nina

Har du den också? =) Jag ser verkligen fram emot att hämta den imorgon! Hade ju en sådan karatefylla i helgen så min förra pajade totalt. Men vad skönt att den funkar bra då!



Du får ta en magbild så man hänger med i utvecklingen här borta! =)

2008-11-26 @ 23:05:07
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: bella

Grattis nu slipper du donken! jag tycker inte du ska tillbaka dit sen finns annat som är bättre för dig :)

2008-11-29 @ 15:39:34

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback