Jag är kär.

Jag har kommit på att mitt abonnemang går ut nu i december vilket passar mig alldeles ypperligt då min Fru Prada mer eller mindre gett upp. Otroligt sorgligt men sant så nu är det dags att begrava henne och gå vidare med en ny kompis. Jag har hittat två möjliga kandidater såhär långt. Båda Samsung telefoner och båda ganska lika Fru Prada, den ena lite snyggare än den andre men den andre lite häftgare. Ni kan säkert ana vilken jag tycker är snyggast?
 
         
   


 
Jag kan inte minnas att jag tidgare ägt en Samsungtelefon. Är det någonting att ha, sjyssta menyer osv? Mina senaste telefoner har varit ifrån LG och jag är sjukt nöjd med dem. Vilka pärlor..


                                                                   


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sandra min kära vän, hur sjukt lika kan vi vara ?

Jag ska köpa den rosa Samsung du har på bilden =)

Herr Prada ska begravas, ska Fru Prada ligger i samma grav ? Jag ska göra en fin gravsten, så dom kan vila ifrid tillsammans :D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback