Freaky Friday... I WISH!

Du är doften av viol, du är restskatten ifrån fjol.
Du är glad och elegant, du är laktointolerant
Du är strösslet på en glass, du är det roliga i hasch.
Du är brödet man vill lägga korven i.
Du är sodastreamad oboy.
Du är allt en man kan få, du är bättre än die hard 2.
Du är vacker och unik, min pappa är rik.

GLÄDJE!

Hanna Panna Pudding, vart har du tagit vägen? Sluta leka kurragömma, det är inte okej att leka med sig själv!

Kvällen har hitills bestått av mat och Lets dansa och en massa sittande vid datan, ajabaja när man har sällskap.

image143

 Vinner inte Tina & Tobias hela jävla skiten så är det skamligt. Hon är helt otroligt bra och Tobias är lätt den dansare som har det lilla extra, jag blir så glad.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Jag är här Sandra jag är här !


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback