Brunetter har roligare.

Tjingeling.
Kom fram till att jag inte lagt upp något kort på mig själv sedan jag färgade håret brunt så denna måndagskväll till äran bjuder jag på ett halvtaskigt kort på brunetten Sandra. I det allra långsamaste laget inser jag, det var trots allt ett tag sedan jag färgade det men bättre sent än aldrig som det brukar heta. Nu när jag har tittat lite för länge på detta kort har jag kommit fram till att jag ser ut som en 15-åring vilket inte riktigt känns positivt. Usch!

 image145
Med anledning av vissas ofattbara intresse av varför jag har lagt upp denna (gud förbjude) photoshopade bild. JISSES, det är KUL!

Nu ligger världens underbaraste människa och tjatar på att jag ska lägga mig i sängen och titta på Miami Ink med honom och jag antar att jag borde ge med mig nu. Dags för Miami Ink och sedan läggdags, vi öppnar ju trots allt tillsammans imorgon. Kan behövas lite sömn då jag är fruktansvärt trötter.
Over And Out...

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: camilla

saknar dig


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback