Väntar man på något gott....

Jag är typ världens sämsta människa på att lägga upp bilder som folk väntar på. Fy på mig.
Men bara för den anledningen så tänkte jag lägga in ett litet bildextra så att folket blir nöjda och glada.


Nyårsafton mina vänner.









Slutet gått allting gott. Nytt år, nya tider!


Nu ska Yvette få bli lite glad också, som du har tjatat på dessa bilder från våran utgång på Solidaritet i december. Vill inte egentligen lägga upp dom med tanke på hur i helvete man nu lyckades se ut på korten men vad gör man inte för sina vänner ;) och nog fan hade jag lugg också bara för att göra saken ännu lite jävligare ändå.



Vem stoppade apelsiner i mina kinder lixom? Inte okej..



 

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, ni såg ut att ha askul på nyår!
(kanske har sagt det förut?) haha kommer inte ihåg :D
Hoppas det gick bra i öhh lördags (det va väl då du körde skift?) =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback