Utmaning.

1. Hanna
2. Cattis
3. Kim
4. Therese
5. Natha
6. Sofie
7. Sanna
8. Tobias
9. Ella
10. Roberto
11. Cribbe
12. Andonis
13. Mattias
14. Alexander
15. Elin
16. Frida

- Har du pussat nummer 7?
Nej, men skulle gärna vilja ;)

- Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 9?
Festkväll på Klaras? ;D hahaha.

- När ska du träffa nummer 4?
Antagligen imorgon på jobbet!

- Är nummer 6 söt?
Otroligt söt.

- Vilket var ditt första intryck av nummer 16?
Fan vilken skön jävla brud.

- Hur träffade du nummer 3?
Genom Cattis någongång skulle jag tro och sen på jobbet.

- Gillar du nummer 10 mycket?
Jaaa väldigt väldigt mycket.

- Har du träffat nummer 5 den senaste månaden?
Jaaa väldans ofta på jobbet.

- När såg du nummer 12 sist?
I Grekland i sommras. Saknad!

- Har du varit i nummer 1 hus?
Självklart, jag bodde ju praktiskt taget där förut.

- När är nästa gång du ska träffa nummer 15?
Det vet man aldrig men det vore himla trevligt.

- Är du nära vän med nummer 8?
Det måste jag erkänna, mycket nära!

- Har du gått på bio med nummer 14?
Nej men skulle gärna vilja.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 13?
Nej för i helvete.

- Vad pratar du och nummer 4 ofta om?
Vad pratar vi inte om?

- Skulle du kunna ge nummer 16 en kram?
Helt utan tvekan.

- Hur är vänskapen mellan nummer 6 och 7?
Dom känner inte riktigt varandra.

- Vad är det bästa med nummer 1?
Finns ingenting som är dåligt med nummer ett, min själsfrände.

- Hur länge har du kännt nummer 12?
Sen i sommras bara.

- Har nummer 5 ett förhållande?
Nej det vet jag ingenting om.

- Har du velat slå nummer 14 i ansiktet?
Nej faktiskt inte.

- Hur träffade du nummer 11?
Robin presenterade oss på gymmet.

- Vad är nummer 2 favoritmat?
Sushi kanske? :)

- Vem av alla är roligast?
Hanna Panna ;D

- Vem är tystast?
NUmmer 10, Bertan.

- Hur träffade du nummer 6?
Vi är sysslingar så vi växte helt enkelt upp med varandra.

- Vad skulle du göra ifall du aldrig träffat nummer 8?
Gått miste om en hel massa bra saker i livet.

- Vad skulle du göra ifall nummer 6 och 9 började dejta?
Det skulle nog aldrig hända.




Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Älskar att du bott hos mig :)
i min pappas källare :)
pusse


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback