Panikattack.

Jag behöver pengar. Massvis med pengar. Punkt.

Jag förstår inte riktigt hur det här ska gå ihop. Tatuering, körkort, Grekland-resa, dator och kanske ännu en utlandsresa i sommar. Det skulle inte sitta helt fel och lämna landet två gånger under sommarhalvåret. Greklandresan med Hanna är absolut första prioritet, vem kunde tro något annat? Fyfan vad roligt vi kommer ha. Tillbaka till paradiset och hälsa på alla underbara människor som man lärde känna under Santorinisommaren 07.
Körkortet är det lite bråttom med, min teori går ut i mitten på mars och hur roligt känns det på en skala från ett till tio att börja om med allting igen? Det ligger så långt under ettan som det bara kan. Gah, bråttom bråttom att köra bilen mycket mycket mer. Synd att det är så sablans dyrt med körlektioner! Jag blir ruinerad på alla möjliga tänkbara vis!
Imorgon ska jag även tatuera mig och precis som allting annat så kostar det pengar med. Jisses!

Attack attack attack attack attack attack attack..


Nu kommer R snart till mig direkt från jobbet. Vi båda är lediga imorgon, mys. Blir lite sovmorgon sen glida iväg för tatueringen och tillsist bara mysa med min gos hela kvällen. Lets Dance någon? Jag kommer sitta bänkad!


image106


Trevlig kväll gott folk / Sandr0ooo

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha ja men visst är det ;P

Postat av: Cattis

Hörru lägg upp din tatuering nu eller kom förbi nån dag!! :) ja kan laga gyros!

2008-01-14 @ 15:30:36
URL: http://tennunge.blogg.se
Postat av: Nina

bilder från nyår uppe! bättre sent än aldrig..

http://finanina.blogg.se/1200321512_p_allmn_begran.html

2008-01-14 @ 18:57:44
URL: http://finanina.blogg.se

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback