Kungen & Jag vi är goda vänner <3

Som vanligt när jag sätter mig vid datan så kikar jag ganska snabbt igenom alla bloggar som är intressanta. Idag fastnade jag snabbt när jag besökte min kära vän Hannas blogg. Du är väl det bästa som världen har att erbjuda, verkligen. Det är inte varje dag som man får läsa sådana fina ord om sig själv, mitt leende sitter bokstavligen nästan enda upp till öronen, fortfarande. Jag känner såväl igen mig i precis allting du skriver, därför känns det onödigt att skriva samma saker i det här inlägget. Men det är lite av poängen, vi vet vad vi betyder för varandra, vi vet vart vi har varandra utan att behöva yttra ett endaste litet ord. Det finns ingen på hela runda jorden som känner mig så väl som du gör. Det finns ingen som jag hellre skulle spendera en ledig dag med. Det finns ingen som dig i mitt liv, du är precis vad mitt liv behöver för att funka! När jag är med dig så har jag alltid som roligast, det går inte att ha en tråkig stund med dig no matter what. Jag önskar att alla jordens människor kunde ha en sådan vän som dig och jag är evigt tacksam för att du är min vän.
Du & Jag är oslagbara tillsammans..

Kungen & Jag på Koo Club <3

Den bästa tiden i mitt liv, Sommaren i Grekland 07. Mycket tack vare dig som den tiden blev otroligt speciell. Alla roliga dagar, alla galna upptåg, alla underbara människor som fanns runt omkring oss. Jag kan omöjligt ångra en endaste liten sekund av vistelsen i Grekland. Jag skulle göra det om och om igen tillsammans med dig om möjligheten bara dök upp. Tack för att du är så jävla skön vännen.

/ Sandr0ooo

Kommentarer
Postat av: HannaPanna

SÖT DU ÄR !
pusse


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback