Hon är fixerad. Jiippiii..

Hemkommen från MVC och vet ni vad?
Den lille flickan i magen har fixerat sig. Hon ligger långt långt ner med huvudet, det var alltså därför som min mage inte hade växt så mycket sist jag var där men nu är vi tillbaka på normalkurvan igen. Det här hoppas jag betyder att jag slipper gå över tiden. Det sa min banmorska också att det skulle jag väl slippa nu när hon ligger fixerad och klar. Vi kan ju alltid hålla tummarna för att jag ska slippa iallafall.

Idag är jag så sjukt jävla trött att jag har lust att begrava mig själv för ett tag. MEN icke, nu är det dags att sticka iväg och julshoppa med alla andra julgalna människor ute på den stora staden. Jaja när jag kommer hem tänkte jag iallafall försöka ta det lite lugnt och kanske kanske baka lite knäck för andra gången. Sist kom jag fram till att det inte är någon vidare bra ide att ställa fram en skål med knäck på soffbordet när min lillebror är på besök för POFF så var dom borta. Jag som älskar knäck. Stackars mig.

Sköt om er i julstressen.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Bra att hon sköter sig som hon ska lilla pyret :)



Oh knäck!!... det blir imorgon för min del!



Vi kan väl se till att träffas i mellandagarna o göra nå skojjsigt, btw så pratade ja o kim om att ha en nyårsmiddag! Men vi hörs om d :) ta hand om dig! Puss

2008-12-22 @ 15:02:40
Postat av: Anonym

snopp av alla ord.. e d sånt du tycker ja ser ut som? vare inte föresten du som skulle va utklädd till snopp o dra polokragen (förhuden) över huvudet over and over again!! :)



Men va bra då bestämmer vi det! mumsig o lite lyxig mat e nice!





Pussognatt!



2008-12-23 @ 02:15:23
Postat av: bella

Jag håller med om att du inte ska gå över tiden, då klaffar det perfa för mig att komma den helgen :P

2008-12-26 @ 18:33:52

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback