One Republic feat Timbaland - Apologize

Nuttin no go so .

Ibland är saker och ting bra lustiga. Det som känns möjligt känns samtidigt helt omöjligt och det som känns förjävligt känns i nästa stund rätt och precis tvärtom.
Dagen har varit riktigt bra, det ska jag inte sticka under stolen med alls men ibland känns allting bara så jävla hopplöst.
Tur att jag är en ganska skön person så jag glider igenom det hela. Haha.

They try to make me go to rehab.

Min allra bästa sida, loves it.

Jag känner mig trött. Trött på besvärligheter.
Jag svamlar bara, orka skriva blogg halv tolv en lördag kväll. GODNATT!

Ta mig till Grekland och gör mig till en malaka.
Ge mig lite spänning? Ge mig ett gott skratt? Få mig att le? Tyck om mig? Sjung för mig? Krama mig? Då är du värd mycket.

"Han ser ju jättesnäll ut. Din jävla bitch." Hahahahaha.

Jag har sagt det förut men det är värt att påpeka igen. YOUR EVERYWHERE TO ME.
Yellowcard - Everywhere.

The situation is out of control. Snart kommer jag bli en sådan där sorglig person som "hämtar" saker. Cattis förstår precis vad jag pratar om och det är obeskrivligt sorgligt. Jag är patetisk och absolut inte gjort för sådana typ av saker.

Spring i kroppen någon? Svar JA!


JAG SAKNAR DANSEN.
bebot bebot bebot

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback