Hopplöst.

I cant stand the pain
and I cant make it go away.
How could this happen to me?
Im sick of this life,
I just want to scream.
I cant explain what happend
and I cant erase the things that I´ve done.


Om jag bara kunde trolla bort mig själv så skulle jag göra det vid det här laget. Jag vill bara gå upp i rök.
Jag kan inte komma på ett endaste litet ord som med rättvisa kan beskriva hur dåligt jag mår. Jag vill gå under jorden.
Om jag ändå kunde ligga hemma och bara gråta, hela dagarna. Det hade varit det optimala alternativet.
Ta mig bort härifrån! Hur fan...? Det går inte.
Kan man krypa in i sig själv?

Inte nog med att helgen i Göteborg slutade helt misslyckat, bortom misslyckat. Mitt liv blev just så mycket mer komplicerat alldeles nyss. Jag orkar inte, jag är överöst med bad things. Det finns inte ens på kartan mina vänner.
Jag har en klump i magen lika stor som en fotboll, jag mår ständigt illa och jag får iskalla rysningar som drar över mig men jag har fortfarande ingen som helst rätt att tycka synd om mig själv, inte på några villkor.



FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN FÖR PRECIS ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor kram till dig!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback