Tankar.

Jag tänker ganska mycket, ibland tänker jag för mycket.
Idag behöver jag verkligen skriva av mig, jag känner så mycket. Jag vill få ur mig så mycket.

Ibland blir jag fruktansvärt arg på mig själv, arg för att jag alltid lyckas förstöra saker som är bra för mig. Jag kunde verkligen se mig själv med dig, livet ut. Jag ville bli gammal med dig. Vi lovade varandra men jag förstörde det. Vi lovade varandra, jag höll inte mitt löfte. Du är och kommer alltid att vara en del av mitt hjärta. Du är speciell för mig, ingen tvekan om den saken. Jag kommer alltid att finnas för dig, natt som dag, när du behöver mig.




Jag är så fruktansvärt trött. Jag håller bokstavligen talat på att falla ihop på tangentbordet.
Pratar med en killkompis från Grekland på msn, lilla Andonis. Jag saknar dig som fan, kom hit och hälsa på mig!
Jag borde verkligen gå och sova men orka slita sig från msn just nu, det går inte. Hur ofta pratar jag med mina grekvänner? ALDRIG! Skönare grabb får man leta efter, nu sitter vi och driver med en svensk tjej som vi båda känner. Haha humor vännen, humor!

"Vad fan är det med dig? Har du en svensk dum blondin brevid som översätter åt dig heller? För en korkad grabb som du kan då inte lära sig mycket mer än multiplikationstabellen."


Jag & Andonis.

Jag tror att jag svävar på små rosa moln, det är sjukt skönt faktiskt. Glädje glädje glädje, jag tycker om glädje.
På fredag fyller jag år, det ska bli sjukt trevligt. För övrigt så saknar jag Hanna.
JAG SAKNAR VERKLIGEN HANNA!
Du betyder verkligen enormt mycket för mig, jag skulle gå genom eld och vatten för dig.
Nu var det alldeles för längesedan vi träffades och du saknas verkligen. Jag känner ända in i själen att någonting saknas när jag inte pratar eller umgås med dig. På fredag måste du komma hit och fira mig, något annat finns inte på kartan.
Du och jag mot världen hjärtat. Jag älskar dig!

Jag tror det är dags att krypa till kojs snart. Jag vill inte men jag behöver det verkligen.
Sömn, sömn, sömn. Imorgon blir nog en bra dag :) Busigt!


Godnatt gott folk.

/ Sandraaaaa


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback