Stort jävla ha-begär.

Nu har jag verkligen kommit fram till att jag behöver en bärbardator till mitt rum. Jag vill ha en nu, i denna stund precis nu. Ingen annan än den här rosa LG:n duger till lilla mig heller. Ohhhhhh, jag får rysning. Den skulle vara så perfekt för mig, rosa & fin. VILL HA, VILL HA, VILL HA!
Med uppkommande födelsedag och julafton ska det nog gå skitbra att kirra den ska ni se. Vänta bara, den ska bli min.




Imorgon är det temamiddag som K & C har fixat. Det kommer bli sjukt trevligt, ser framemot det som faen. Dessutom är jag ledig imorgon, jiipiidoooO! Jag är så nöjd med allt just nu.

Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och titta på tv alldeles för länge, vet ni varför? JOO för att jag behöver inte gå upp någon speciell tid imorgon, jag kan sova hela långa dagen om jag skulle känna för det. Gudomligt!

/ Sandraaaaa

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback