Manjare Macaroni. (ehrm)

Jag kan inte beskriva i ord hur nojd jag ar med livet i denna stund, hur nojd jag varit anda sedan jag satte min fot pa denna underbara grekiska o. Livet leker gott med mig!
Santorini ar min nya favoritplats - jag alskar det vackra, jag alskar stamningen, jag alskar lugnet och jag alskar allt det galna som vi har for oss just har och just nu.
Pa kvallarna jobbar vi pa Box Music Club, efter det gar vi (pa senaste tiden) vanligtvis ut och rojer levern ur oss och pa dagarn sover vi eller, nar vi inte har festat allt for mycket kvallen innan, aker till stranden och steker flask.
Haromdagen hade vi en helt galen utekvall, det var ett tag sedan jag hade sa fruktansvart roligt men det var ocksa ett bra tag sedan jag blev sa fruktansvart rund under fotterna. Jag & Hanna tog med oss Dimitri (DJ), George (Bartender) och Georges italienska ragg till en ny klubb som oppnat dar Hanna hade "skjutit in en ta" med en av killarna som jobbar dar, gratis shots och lite dans men sedan var det dags att hoppa vidare. Varat favoritstalle Koo Club hade bra drag sa dit begav vi oss. Dansade garnet och drack dricka! Skrattade sa mycket att jag fick magont nar varan bartender slappte loss pa dansgolvet, han har ingen som helst taktkansla eller rytm i sin kropp men han forsoker och han ser helt sjukt gullig ut nar han gor det. Hahahahah... Enigma var nasta anhalt och dar slutade det hela med att jag ramlade av stolen och sedan bestamde mig for att tassa hemat! Sa kan det ga ibland men det gor mig absolut ingentig for livet leker :)

"Jag vill ha dig pa ett syndigt satt".

ett leende sager mig allt jag behover veta och allt jag behover for att ma bra.

Nu ska Sandra dricka paraplydrinkar, Lev val!

// Sandraaaa

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback